Preču piegāde

Preču cenas norādītas bez PVN

Piegādi nodrošinam vienas līdz divu darba dienu laikā uz jebkuru adresi Latvijā. Baltijas reģionā piegādes laiks līdz 3 darba dienām, atkarībā no noliktavas atlikuma.

Bezmaksas piegāde visā Latvijas teritorijā par pasūtījumu summu 49 EUR + PVN

Ja, summa ir mazāka, tad piegādes maksa: 

  • par kurjeru 5.50 EUR + PVN
  • Pakomāts 3.00 EUR + PVN

Ir iespējama Omniva pakomātu piegāde. Izmaksas tiek Jums nosūtītas pēc pasūtījuma veikšanas, jo izmaksas atkarīgas no pasūtījuma izmēra.

Veicot pasūījumu, saņemsit pasūtījuma apstirpinājumu, pēc kura mēs Jums nosūtīsim rēķinu - apmaksai, kā arī būs iepsēja precizēt pasūtījuma piegādes laiku.


Noteikumi

Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).

Distances līgums 

Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

Piegādes un samaksas kārtība

Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski.

Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. 

Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
  • pircējs ir atvēris vai bijājis iepakojumu vai tam pieliktās lietas.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Datu apstrāde

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

Garantijas un atgriešanas noteikumi

1.      Mūsu uzņēmuma piedāvātajām precēm tiek nodrošināta divu gadu garantija saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām.

2.      Garantija attiecas uz bojājumiem, kas radušies ražošanas defektu vai izejmateriālu kvalitātes dēļ vai slēptiem defektiem, ko var konstatēt preces lietošanas laikā atbilstoši lietošanas funkcijām. Jebkura veida bojājumi, kas radušies mehānisku bojājumu, individuālu remontu vai nepareizas lietošanas rezultātā, nevar būt par pamatu sūdzībai vai garantijas nodrošinājuma pieprasījumam.

3.      Iegādāto preci var atgriezt 14 kalendāro dienu laikā no to iegādes brīža, par to ziņojot mums  rakstiskā veidā vai informējot pa tālruni. 

4.      Preci var atgriezt pārdevējam iepriekš par to vienojoties, kā arī precei jābūt orģinālajā iepakojumā un ar visām komplektācijā iekļautajām detaļām. Ja netiek atgriezta prece pilnā komplektācijā, tad pārdevējam ir iespēja atteikt šīs preces apmaiņu/atgriežšanu.

5.      Garantija nav spēkā sekojošos gadījumos, ja:

-  defekts radies, izmantojot preci tādiem mērķiem, kam tā nav paredzēta, kas radušies neuzmanīgas preces lietošanas procesā vai radītas tīšuprāt vai speciāli;

-  defekts radies ķīmisku vielu vai mehāniskas iedarbības rezultātā;

-  defekts radies nepārvaramas varas apstākļu (force majeure) vai nelaimes gadījuma rezultātā;

-  nav saglabāts preces čeks,pavadzīme (bankas maksājumu apliecinošs dokuments);

-  nozaudētas atsevišķas preces detaļas (furnitūra, rāvējslēdzējs, josta u.c.);

-  iegādātā prece bijusi pakļauta remontam, kas nav veikts korekti.

-  iegādātās preces defekta cēlonis ir dabiskais nolietojums;

-  beidzies garantijas termiņš;

6.      Garantijas sniedzējs novērš preces defektus bez maksas saprātīgā laika periodā, kas nepārsniedz 30 dienas. Garantijas sniedzējs informē klientu par faktu, ka preces defekti ir novērsti, pa tālruni vai elektroniskā pasta vēstulē. Pēc defektu novēršanas klients var saņemt preci mūsu birojā, kur to nodeva defektu novēršanai.

7.      Preces, kuru atpakaļ atgriešana garantijas pieprasīšana un apmaiņa nav iespējama:

ü  zeķes, apģērbu aksesuāri, termoveļa:  ja ir atvērts to iepakojums;

ü  vienreiz lietojamās preces, ja ir atvērts to iepakojums (vienreiz lietojamie cimdi u.c. tml. preces);

ü  klients nevar atgriezt preces, kuras nav atgriežamas vadoties pēc LV tiesību aktiem.

8.      Ja tiek konstatēts, ka preces defekts nav novēršams, tad klietnts tiek informēts par to, kā arī rasts risinājums vai tiek aizvietota šī prece ar jaunu vai tiek atgriezta nauda par šo preci ar defektu.

9.      Garantijas sniedzējs klientam nekompensē transportēšanas izdevumus un zaudējumus, kas izriet no tā, ka preci nebija iespējams izmantot laikā, kad tā bija bojāta vai tika remontēta. Nekādā gadījumā garantijas sniedzējs nekompensē klienta negūtos ienākumus.

10.  Uzņēmums patur tiesības apstādināt, papildināt šos Noteikumus un citus ar šiem Noteikumiem saistītus dokumentus. Noteikumu papildinājumi vai koriģējumi stājas spēkā no tās dienas, kad tie tiek ievietoti interneta veikala mājaslapā.

11.  Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka interneta veikalā redzamās preču bildēs krāsas tonis var neatbilst reālam preču krāsas tonim, dēļ tā, jo tiek lietotas dažādas displeja iestatījumu iespējas, kas var atspoguļot krāsu gammu dažādāk.

Garantijas nosacījumi ir saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Jebkādu jautājumu gadījumā sazinieties ar mums!


0

Pirkumu grozs